Friday, July 24, 2015

Testimoni : Happy Customer - Kupiah Paddle Pop


 Assalamualaikum

Saya nak sharekan di sini pemilik kupiah paddle pop yang dikirim oleh bapa kepada pemakai kupiah. Berbelit-belit ayatnya hehehe.. Adik ipar saya tempah kupiah ini untuk sahabat baiknya. Coretan mengenai kupiah ini di sini  .

Menurut adik ipar saya, anak-anak ini sangat gemar memakai kupiah yang saya kait ini. Alhamdulillah. Tuhan je tahu bagaimana perasaan saya. Seronok bila orang suka hasil kerja kita.
Harga kupiah paddle pop ini adalah seperti berikut sekiranya ada pembaca blog ini yang berminat untuk menempahnya.





saiz S    -     0  -  17"  =  RM20
saiz M   -   18" - 19"  =  RM25
saiz L    -   20" - 21"  =  RM30
saiz XL -   22" - 24"  =  RM35

Maksimum nama yang hendak dipilih tidak melebihi 10 huruf sebab takut tak muat dijahit di atas kupiah nanti.TATA




**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment