Monday, June 29, 2015

Membeli Belah di Lazada

Assalamualaikum

Dah 12 ramadhan...
Tak lama lagi nak raya dah.
Saya masih sibuk menyiapkan tempahan krusye dan juga menunaikan ibadah-ibadah sunat lain. Tidur malam hanya sekitar 3-4 jam sahaja. (^_^)

Saya suka membeli dari Lazada. Kali pertama membeli dari Lazada semasa membeli telefon bimbit. Lenovo A100 kalau tak salah. Sampai sekarang masih elok malah tempoh telefon tersebut tiba dipangkuan saya hanya mengambil masa tak sampai 10 hari. Tips nak dapat barang cepat kalau beli dari Lazada ialah pastikan barang yang dibeli itu boleh dibayar semasa bungkusan diterima. COD ( Cash on Demand ) bak kata orang putih.

http://www.lazada.com.my/special-promotion/

Kali ini saya membeli sarung tablet. Sejak beli tablet samsung galaxy tab 2 pada 2012, sampai sekarang saya masih tidak menukar sarung yang dah nak hampir hancur dan reput (^_^). Sejak awal ramadhan  kalau tak silap, saya memang dah mula survey di Lazada. Nah harga sarung tablet rm20.30 sangat la murah tanpa kos penghantaran. Promosi Lazada sekarang penghantaran adalah percuma. Masalahnya sekarang, lambat pula tiba sebab barang tersebut diambil dari China. Import kau. Kelas tak maria hahahaha...

Nanti barangnya tiba sebulan akan datang saya akan update lagi. Apa lagi siapa yang ada duit lebih nak membeli belah di Lazada beli la.. bean bag harga biasa RM399 jadi RM88 je. sehingga 70% diskaun diberikan oleh Lazada. Macam--macam promosi hari raya  ada di Lazada..mak ayah je takde  kat situ. Kalau ada, mesti saya da  beli sebab saya tak punya mak ayah macam orang lain.

Apa pun selamat berpuasa.

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment