Friday, January 7, 2011

F32 macam N32

Assalamualaikum

Azam tahun baru. Hari-hari nak update blog. FO's masih sedang disiapkan.

Nak pindah tak dapat-dapat. Nak cuti tanpa gaji keadaan kewangan tidak mengizinkan. Saya orang susah. Hidup mesti diteruskan. Semoga Allah SWT mudahkan urusan saya.

Tak abis-abis saya kena beli makanan untuk mesyuarat. Bukan la nak ego ke ape..tapi skop kerja kat sini memang caca marba. Bayangkan sampai ke teh tarik dan nasi lemak untuk mesyuarat pon saya juga kena beli. Mentang-mentang bos sume nak suruh kan. Selalu bila beli ni saya kene dahulukan duit saya dulu. Sadis..pengalaman....


 Hari ni saya jumpa kawan lama dari JPJ. Koays dinaikkan pangkat ke F44 dan masuk BPM,KKM jugak. Tahniah sebab naik pangkat. Tapi dia culture shock jugak masuk KKM ni. Macam-macam la cerita yang dia kongsikan. Kesemuanya sama dengan saya masa saya  mula masuk KKM ni.. Apa yang saya boleh nasihatkan pada dia.. Tabah dan sabar la... tunggu 3 tahun kita pakat kuar ramai-ramai.


Setiap kejadian ada hikmah di sebaliknya.

Sob sob sob

xoxo


**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment