Friday, June 13, 2014

Rindu Kawan-Kawan

aSSALAMUALAIKUM


Saya memang jarang berpeluang melibatkan diri dengan aktiviti-aktiviti di pejabat seperti majlis sambutan hari raya, ceramah agama yang diadakan lazimnya pukul 12 tgh kerana terikat dengan aktiviti mengambil anak dari sekolah. ALhamdulillah..setelah sekian lama,  selepas 4 tahun baru la saya berpeluang menghadiri  Majlis Sambutan Hari Raya , Cawangan Teknologi Maklumat JKDM. Subhanallah, itulah kali terakhir saya berseronok bersama rakan-rakan sepejabat menikmati pelbagai jenis juadah. Malah rasa macam zaman remaja kerana sebelum majlis, kami  main mekap-mekap. (^_^). Sekali dengan bos weolls mekapkan... Kebetulan ramai plak berbaju merah hari tu.. tak dirancang pun..tapi memang seronok la. Lama dah saya tak join makan-makan.

Enjoy gambar yer..

 Nora. Kak Fida n Me ( sempat juga 3 kali pakai baju korporat unit  (T_T) )

 Faiz n Nora


 Seri n Yan


 Me n Nora


 Faiz N CT


 CT ( dok sebelah partition)


 Kak Ina


 Bos, Rita Paul

 Me, Bos n Nora

 Big BOS CTM, Me, CT, Seri, Yus, Nora


 Rakan Akrab : CT, Me, Faiz, Nora


 Ikin n Kak Ina (  Saya mekapkan - nipis n natural termasuk Faiz )


 Kak Ina, Yus, Linda n Ikin


 Me n Seri ( best friend gak ni )

Me

 Allah SWT tahu. Dia gerakkan juga hati saya join juga majlis ni. Rupanya itula kali terakhir dapat duduk semeja dengan CT, Nora, Faiz dan kawan-kawan lain. Sampai CT pon ada cakap ( kalau saya tak salah dengar) seronoknya Kak Nat dapat join uhuk uhuk uhuk. Sekarang saya dah di tempat lain, mana mungkin la akan dapat join lagi. Apapun kenangan di JKDM 11 tahun akan menjadi kenangan terindah saya walaupun ada pahitnya. Cinta pertama mana bisa dilupakan.

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment