Thursday, April 17, 2014

Bersiaran kembali

Assalamualaikum..

3 minggu non stop..
Sesuatu yang bermula pasti berakhir.. Akhir kerja luar di Kota Kinabalu, Sabah.  Phewww.. penat

Saya jadi fasilitator je membantu F38 ( beliau jadi cikgu)  untuk bengkel Star Rating. Jadual untuk empat  tempat : Penang, Kuching, Labuan dan Kota Kinabalu.

Tiap-tiap minggu berkelana mulai 3 April lalu. Huh...Macam-macam menda la jadi...makan ati saya dengan perangai bos. Pada sesiapa  yang mengenal saya, saya jenis softspoken. Saya memang suka layan orang baik-baik. Tolong orang selagi boleh..dan tak suka cakap mende yang akan sakit kan ati..Saya amat berhati-hati bila berbicara. Punya la risau takut orang kecil hati  dengan saya. Malangnya saya tidak dilayan sebegitu, tapi apa la bodoh yang harap perkara macam tu kan.

Saya  selalu nak dahulukan kawan saya.. sampai suami saya cakap saya memang tak pandai berkawan. Erm..dari dulu dah saya memang macam ni. Natijahnya bila kena dengan spesis pelik-pelik ni.. lauk la saya jadinya...kene buli, kena marah sebab dorang tau saya tak kan melawan..saya diam dan pendamkan je perasaan tak puas hati tu.
Bodohnya saya..

Ok kita layan gambar   nanti..tak bawak lak kabelnya ...saya pon jenis tak membeli mana. Beli ole-ole sikit untuk anak-anak dan suami. Duit pon tak berapa nak ada yang sebenarnya.. so kita jangan membazir



**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment