Friday, May 10, 2013

PRU13

Salam

Alhamdulillah
Segala puji bagi Allah SWT , Pentadbir Alam Semesta

PRU13 sudah selesai...
Namum masih banyak giler isu-isu yang masih hangat diperkatakan.
Percaya la rukum iman : Qada' dan Qadar...
Itu ketentuanNya

Aku mengundi untuk kali kedua. Kali pertame mengundi pada tahun 2004.
Tahun 2008 aku tak mengundi :D hik hik..

Tahun ini, aku rasa sangat peduli untuk mengundi.
AKu nak Malaysia kekal aman..macam zaman pemerintahan dahulu.
Pembangkang tak berani macam sekarang. Sangat extreme..Penyokongnya pun sama

Racist?
Dulu lagi bangsa yang satu ini memang begini..aku percaya tak semua.
Macam bangsa aku sendiri, Melayu..ada yang baik , ada yang jahat..menghasut, dengki khianat..itu biasa..kita manusia tidak sempurna..tidak maksum...

Aku just nak share,

Happy customer ..cute kan tengok baby..apa la nasib dia nanti 5-10 akan datang kalau kita jadi macam negara jiran... so korang mengundi ni tak ble dengan emosi...undi la dengan bijak...pilihan kita hari ini bakal menentukan masa depan kita, anak-anak kita..



**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment