Wednesday, March 6, 2013

Hati....

Salam

Alhamdulillah
Exam sudah tamat.
Bererti semester 7 sudah berakhir dengan rasminya.

Minggu ni kene gi bengkel .. seminggu...
Tapi ari ni singgah ke opis untuk ambil material sedikit.

Jumpa kawan opis gosip + berita sensasi + isu terkini.. mesti diperkatakan...
Isu lahat datu terutamanya
Pasal hp baru...kebetulan aku nak beli hp nih..
Kawan ada suggest beli Blackberry Curve ..butang rm899
Maybe yang ni la kot..banyak model nya..aku ni tau hp nokia je..huhu



Ada lagi hp baru..made in Malaysia.. X Note namanya..aku gugel..tapi tadak plak...
Menurut kawan2 kat opis ni, macam SIII...
Elok kita pergi sendiri n tengok...
Ada kat Low Yat Plaza... Ada rezeki n sekiranya hp tu menepati citarasa dan poket..bole la beli dua. :D

Akhir kata..

Terlajak perahu...boleh diundur
Terlajak kata / perbuatan merana la..

Aku memang minta maaf....mungkin aku rasa ok je..orang lain rasa tak ok..
Bak kata BFF aku ...
" Hati orang susah nak tebak "
Apa maksud tebak.. korang check kamus..

MODE : Takde kene mengene dengan itu gambar
               Tapi hati orang memang susah nak jaga... nak jangka..



**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment