Monday, February 25, 2013

25 Februari 2013

Salam

Betapa pantasnya masa berlalu
3 hari lagi..bulan Mac..

Exam Algoritma  3 Mac..lepas tu boleh bergumbira sakan...
Dan tunggu untuk kemasukan semester akhir...yer akhir..
Akan bz dengan projek dan 2 paper...
YA ALLAH mudahkan urusan hambamu...

Erm..finale exam kali nih..
Aku tak penah rasa lost macam nih..
Padan muka sebab sem ni banyak sangat 'gangguan'
Aku malas..
Gatai join MLM..buat bisnes sampingan ( aku nak beli rumah :(( )
Tapi takper...
'Face the challenge, the path will reveal itself as long as you face it ' kannn

Kerja kat opis pon banyak jugak...erm..dalam diam..tahun ni dah masuk tahun ke 11 aku keje kat KASTAM DIRAJA MALAYSIA..
Aku dah tahap arkib kat sini..Masih di sini ..tak bertukar-tukar pon ke jabatan lain.
Kenapa?
Kerja kat mana-mana pon sama kut..pengalaman dan ilmu sahaja yang membezakannya..
Lagipun banyak problem la aku rasa..kalau nak bertukar ke tempat baru nih.

AKu uruskan anak-anak..time lunch..hantar ke kafa..Kang tukar opis lain..jenis strict...sian la kat aku nanti..

Kene outstation...sapa nak amik anak-anak aku.. BFF aku keje kilang..lagi la tak boleh nak kuar-kuar kan...melainkan kilang tu kilang pak dia ..hehehe


**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment