Tuesday, December 18, 2012

Grrr hari selasa

Salam..

Aku rasa...orang nampak aku ni too fragile...
Nak maki..nak marah..nak buli senang..aku tak balas

Lepas ada kes sentap dengan rakan sekelas...ni pon satu kesah gak...

Pastu hari ni..pagi nih...

Seminggu ni aku terpaksa angkut extra luggage ke opis...anak-anak aku...cuti dah tinggal dua hari...
Pengasuh mintak cuti seminggu... grrrrrr

Aisyah...walaupun dah buang adenoidnya...tidor malam dia masih terganggu dengan kondisi hidungnya...kene buang hidung kot lepas nih...senang

Si ayah pulak mengamuk-mengamuk tidornya terganggu..yer ..kami tidor sekeluarga dalam bilik..hehehehe..masih belum berpisah tempat tidur.. kesian kat aisyah kan..ayah tak memahami...ayah pulak jenis tidor kene lampu gelap gelita...bunyi jam tik tik tik pon tak boleh...bunyi air...pon tak buleh.. ( kene tidor kat kubur kan )

Aku pulak jenis..pagi-pagi jangan kasi spoil mood aku..mau membawa sampai ke malam..atau bersambung keesokan harinya  aku moody (-^-)...

Sampai kat opis...cam biasa park blok je la kete area-area driver parking kat -1...Pastu dapat berita opismate aku menyaksikan ada seorang driver ni Nazri namanya dia tolak kete kontot myvi aku tu guna kete dia ..Dasar pemalas...rebeh la tak lama lagi bumper kete aku tu kalau selalu diperlakukan begitu..Aku tau kete aku murah...buatan malaysia je tapi jenuh jugak aku bayar bulan-bulan. Alasan  Nazri ni, " Maaf puan, kami driver memang malas tolak kete. Kalau kemek buat report" Senang kerja dia kan...

Kalau dia tak sayang kete dia..dia punya pasal...aku sayang kete aku..bukan ari-ari boleh beli kete baru....kete mainan lain la...

 Allah SWT bagi tangan takmo guna... amik balik kudung dua-dua...ko dok umah je la guna sume dengan kaki nanti..

Arghhhhhhhh........

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment