Tuesday, November 27, 2012

Kenapa Boikot Mcd

Salam...

Selama ni aku dok makan la mcd...minum milo..dari kecik lagi...
Dah beso..dah pandai minum coke...

Awal Muharram lalu....Gaza dibedil lagi...
Rasa marah, geram...
Aku terfikir...alangkah baiknya kalau X Men itu benar-benar wujud..
Aku perlukan Magneto untuk menepis segala peluru berpandu,jet pejuang F16 dari terus bertindak kejam pada rakyat Palestin... namun...X Men memang tidak pernah wujud...hanya wujud di atas kertas...

Perkongsian video di FB sungguh menyayat hati. Aku tak dapat bayangkan bagaimana agaknya kalau aku ditempat mereka.
Anak-anak Palestin syahid dengan kesan peluru didada,perut dan kepala....
Bayi-bayi Palestin bertarung nyawa....
Terhambur segala isi perut tatkala dirawat di hospital...
Ramai yang menjadi yatim piatu...

Kehilangan bapa,ibu...saudara mara....

Apa yang kita dapat buat untuk membantu mereka?
Menjadi sukarelawan membutuhkan RM7500....aku tak mampu...
 Yang aku mampu... BOIKOT!!!
Jadi sahabat-sahabat...walaupun kamu bukan beragama Islam... atas dasar perikemanusiaan...ayuh kita bersama-sama boikot produk Israel ..biar lumpuh ekonomi mereka....agar tiada lagi senjata dapat dibeli untuk meragut nyawa rakyat Palestin...dan Palestin bebas dari jajahan Zionis Laknatullah. Amin


**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment