Wednesday, July 11, 2012

Hectic!!

Salam,

Entri terakhir pada 5 Jun... Saya semakin mengabaikan blog ini..... oh tidak!!!!...

Bulan lepas saya sibuk dengan kuliah .. HUjung minggu pon ada aktiviti yang perlu dilaksanakan....
Tiada rehat ...


Sekarang sudah bulan Julai....sudah 11 Julai.. Masa berlalu dengan pantas meninggalkan kita...tanpa kita sedari... sedar-sedar je tak lama lagi nak final exam... 29 Julai ini... Kali ini peperiksaan akhir akan berlansung sepanjang ramadhan ...setiap ahad 29 jul,  5 ogos dan 12 ogos...

Pada 6 ogos saya akan bertemujanji dengan pakar mata di Optimax Eye Centre ..bakal membincangkan mengenai pembedahan kelopak mata yang bakal saya jalani... Ya...saya nak ejas kelopak mata nih...Supaya bukaannya lebih besar dari sekarang.... kenapa baru sekarang? Saya rasa dengan faktor usia yang makin meningkat..kadar jatuhan kelopak mata ni makin tinggi...makin tutup mata nih..dan akhirnya saya makin mendongak...sakit leher...tak selesa.... Demi penglihatan yang lebih baik, saya terpaksa buat keputusan ini dan rm4000 bakal melayang.....

Akhir kata saya harap pembaca-pembaca semua mendoakan kesejahteraan saya...
Saya juga ingin mengucapkan selamat berpuasa ...


**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment