Friday, October 14, 2011

Salah ke ?

Assalamualaikum


Entri-entri seterusnya bakal meruntun jiwa... Saya mengalami sindrom PMS...

Salah ke bila kita bercakap untuk hak kita?
Kenapa ada orang lain yang tak setuju dan menyatakan itu hak dia?

Pentingkan diri kah kita bila kita bersuara?

Sampai satu tahap, saya jadi takut untuk bersuara..menyatakan hak saya sampai suami saya cakap ' Ayang , ayang ni tak pandai berkawan'.. Bila ayang berkawan ayang sorang je berkawan dengan sepenuh hati, kawan-kawan yang tidak.. Ayang berbuat baik dengan mereka dan berharap mereka berbuat yang sama sedangkan mereka tidak dan tidak akan memikirkan tentang kebaikan yang ayang pernah buat' Sadis kan...tapi itu adalah hakikatnya..



Apa yang perlu saya buat ?
**ART IS A PASSION**

1 comment:

  1. mmg kdg2 kita pikir ape yg kita buat adalah baik tuk org lain tp org lain tu x menghargai kebaikan yg kita buat. kdg2 di cop sbg show off...susah betul!

    ReplyDelete