Wednesday, September 21, 2011

Rezeki Bulan Ramadhan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Seperti yang dijanjikan.

Rezeki bulan Ramadhan Dan Syawal . Pelbagai cara dicuba oleh kita mencari sumber pendapatan sampingan terutamanya bila tiba musim raya.Kita semua sedia maklum, banyak belanja kan , untuk beli kuih raya , baju raya...nak bagi duit raya. Alhamdulillah ,setiap kali bulan Ramadhan dan Syawal, saya tidak sepi dari tempahan kupiah. Bermula pada tahun lepas, tahun ini juga saya mendapat tempahan tapi tidak sebanyak dulu kerana terpaksa menghadkan pengambilan tempahan. Maklum la saya takut tak sempat menyiapkannya. Tahun ini tak sampai 10 kupiah/beanie/ headband yang saya ambil untuk tempahan . Entri pasal headband saya dah post sebelum ini.

Tengok gambar yer..



Untuk kawan sek , son of Laila : baby ADAM




Adik beradik ZAFRAN & ARIF



Untuk ayah dan anak (DANIEL)




Kupiah untuk orang yang sama ERFAN QAYYIM

Lepas letak bunga :D








**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment