Friday, March 18, 2011

Tepung bungkus



Salam

Kuih ni memang saya suka. Bila beli ada sedikit kecewa sebab bahan-bahannya dikurangkan.Mungkin...zaman sekarang tak sama macam zaman dulu. Masa saya kecil-kecil dahulu, kalau beli kuih semua rasanya sedap. Berbaloi untuk wang anda. Tapi sekarang saya rasa peniaga-peniaga ini hanya mementingkan keuntungan semata-mata.

Maka dengan gigihnya saya berhempas pulas dan bertungkus lumus mencuba memasak kuih TEPUNG BUNGKUS. Walaupun tak sedap mana tapi lagi sedap dari yang dibeli hehehe ( perasan lagi ) Ihsan resepi dari pakcik google...


Macam biasa komen dari en somi saya, tak abis-abis suruh buat bila bulan puasa nanti. Saya tetap dengan jawapan yang sama beli je kat pasar ramadan..tak sempat nak buat nak gi kuliah :D.... sekian dari ku isteri mithali ( perasan lagi )

**ART IS A PASSION**

2 comments:

  1. He...he...suka Paklang tengok tepung bungkus ni. Ini kegemaran Paklang dari kecil. Arwah Tokwan akan membeli setiap pagi untuk paklang. Masa Paklang sekolah menengah bila cuti sekolah Paklang akan balik ke kuaters polis di Sungai Senam, Paksu atau Kak Nor akan belikan untuk Paklang dari gerai depan FRU. Tapi sekarang payah jumpa baik di KL maupun kat Putrajaya ni. Hope in one day Intan akan buatkan bila Paklang berkunjung rumah Intan...he...he...

    ReplyDelete
  2. heheh paklang.insya allah la..intan pon baru2 belaja buat nih..

    ReplyDelete