Thursday, March 17, 2011

Kisah anak-anak dan sekolah





Salam

Rugi rasanya bila tak dapat berblog sehari. Nak citer pasal kraf dan muat naik gambarnya hari-hari.. kraf yang saya buat masih dalam bentuk benang..kalau nak muat naik gambar dari kraf orang lain boleh la..hehehe


Jadi untuk tidak meninggalkan blog ini sepi dan terbengkalai...maka saya rasa kali ni nak cerita pula mengenai anak-anak saya. Anak-anak saya ada dua orang..Sepasang..yang sulung lelaki HIJJAZ WAFI 6 thn dan adiknya NURAISYAH MIRZA 5 thn. Boleh tengok gambar...


Mesti ada orang tanya ( perasaan ) takkan dua aje..Nak tambah no 3 tu ..tunggu lepas saaya berjaya dapatkan ijazah la dulu yer..Sebab bila pegnan saya mabuk tak ble blah...nanti terganggu pula pelajaran saya...sekian
**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment