Thursday, August 27, 2009

Wishes



Salam semua

Kali ni nak buat entry dalam bahasa melayu sempena bulan puasa dan sempena bulan kemerdekaan ini.


Saya baru sahaja baik daripada demam batuk dan selsema.Kami sekeluarga kena serangan nih serentak. Mulai 15/8 saya dah mula rasa tak sedap badan. 3 hari sebelum tu dah dapat berita kat opis dah ada +ve H1N1. Cuak juga bila dah dengar berita gitu.Gi kerja terus pakai mask..tapi sudah ditakdirkan saya dan 2 org kawan lain kene jugak jangkitan virus...tapi alhamdulillah...kami dah ada simptom..cuma tak kena H1N1 jer.




Tapi demam kali nih memang lain macam sket..Yer lah serangan virus agaknya.Nak mengait pon tak larat..Saya cuti seminggu..dan minggu ni baru mula keje..walaupun pening2..Kesan lepas demam..sampai hari kedua puasa masih layu je kami sekeluarga.Makan pon tak lalu.Perut lak dah masuk angin.Alhamdulillah..sekarang dah beransur pulih..dan makan pon dah selera.


Sempena bulan ramadhan yang mulia ini, saya nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.Penuhilah bulan ini dengan tadarus dan tarawikh.Insya allah



Tak lupa juga Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke 52.Bebaskan lah diri dan minda anda dari dijajah!.



**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment