Wednesday, August 20, 2008

Lama dah..

Hi pals..

Lama dah tak menulis blog...sibuk study untuk xm on 18 Ogos..Exam kali ni di KL..selesai 12.00 tgh...abis tu kami sume pegi la ke MAHA 2008...mak ai..luas giler..nak tercabut lutut..dah la aku demam..batuk...selsema...n dah tak cukup tidor beberapa hari..sehingga ke hari ini..lepas makan nasi daging di MAHA 2008...aku keracunan....semalam tak larat nak kerja...cirit je..wawawa...

Sebenarnya...

10 Ogos..
-Kami sekeluarga mandi sungai..Sungai COngkak ,Hulu Langat..
-Anak2 mandi macam tak pernah jumpa air..2-3 hari sebelum tu aku dah rasa tak sedap badan..
-Bakar ayam..makan askrem lagik..berendam dari kul 10-3 ptg...
-sampai umah kul 4++..masing2 dah lembik...tidor macam batang kayu...

11 Ogos
-anak dara ku..aisyah yang first sekalik kene flu n cough...followed by daddy...hijjaz..n me..
-aku kene demam sekalik...hidung ketat je...sehingga ari ni hidung aku still ketat..takde deria bau...

12 Ogos
- cuti kecemasan...demam lepas mandi sungai

13 Ogos
-start keje...tapi seperti di awang-awangan...kerje pon banyak nak setel..sebab plan nak cuti..

14 - 15 ogos
- aku cuti..nak baca buku..demam pon tak kebah..nak gi keje tak larat..duk rumah pon tak study..tidorrr...nak makan pon tak lalu...kempis la perut yang banyak lemak nih..

Itu la citer...

Tapi dalam sakit2...aku sempat buat kupiah untuk anak teruna ku...ada 2 lagik projek belum siap...topi baby n alas meja..sume in progress..dalam 70% lagik nak siapkan...well..this is the kupiah picture..model hijjaz


I'm using the acrylic yarn( the only type of yarn i can afford right now) n no 7 hook (4.5mm) Jadi kupiah tu takla ketat..macam kenyal la..sket..hu hu...that's it..

1 comment:

  1. aku cadangkan ko wat bisness la nat.. ko kait n jual.. or amik tempahan.. mesti laku

    ReplyDelete