Thursday, September 27, 2018

Jana Income Sampingan Dengan Dapat Duit Jawab Survey Menerusi Program VASE

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Saja je nak isi masa lapang. Saya ingatkan ia satu scam, tapi rupanya betul. Alhamdulillah, saya sudah terima bayaran pertama hasil jawab survey menerusi Vase. Ia merupakan portal penyediaan survey bagi region Malaysia dan Singapore. Kalau anda merupakan penduduk di Malaysia dan Singapore, maka bolehlah join Vase ini. Tak nak ke dapat duit jawab survey?

Jana Income Sampingan Dengan Dapat Duit Jawab Survey Menerusi Program VASE


Baru-baru ini, saya ada jawab beberapa survey. Tak ingat dah survey tentang apa ... tapi alhamdulillah .. saya berjaya juga jawab sehingga habis. Ada la satu dua survey online. Yang menariknya ialah .. setiap survey yang dihantar akan diberitahu berapa nilai upah, nilai duit yang akan diterima setelah menjawab survey yang diberikan. Kalau rasa tak berbaloi .. tak perlu jawab... dan mereka tak marah .. haha.

Selepas saya jawab survey tersebut; selang beberapa minggu, saya terima satu email lain memberitahu bahawa duit jawab survey telah dikreditkan ke akaun bank saya ... uhh.


Macam tak percaya. Alhamdulillah, memang Vase bayar apa yang telah saya buat tempoh hari. Taklah banyak, tapi okeylah kan .. untuk kerja mudah jawab survey hanya di depan komputer .. tak perlu nak berpanas berhujan .... pen pun tak perlu ada .. haha.

Bukti Bayaran Dibuat Ke Akaun Bank


Kalau anda nak sertai Vase, dan mula menjana income sampingan mudah .. dapat duit jawab survey, bolehlah daftar di pautan ini - Daftar Vase

Anda akan diminta untuk isi beberapa butiran mengenai diri anda, tempat tinggal, minat anda, kecenderungan anda, juga maklumat mengenai bank untuk pembayaran, selain beberapa perkara lain supaya dapat match-making dengan survey-survey yang berkaitan.

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 Tq pada yang membaca post ini. Semoga hari anda baik-baik sahaja. xoxo

1 comment:

  1. BERITA BAIK


    Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, adakah anda benar-benar memerlukan pinjaman segera, adakah anda memikirkan memulakan perniagaan anda sendiri, anda berhutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat, dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% !!! Kerana tahun ini akan berakhir, kami mempunyai tawaran pinjaman Krismas. kami menjamin semua pelanggan kami yang dihormati bahawa mereka akan mendapat semua pinjaman individu seperti yang digunakan

    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel:

    Susanbowmanloancompany@gmail.com


    dan anda juga boleh mendapatkan syarikat Via whatsapp dengan nombor ini

    +1 (859) 777-1805


    Maklumat Peminjam:


    Nama penuh: _______________

    Negara: __________________

    Jantina: ______________________

    Umur: ______________________

    Bilangan Pinjaman yang Dibutuhkan: _________________

    Tempoh Pinjaman: ____________

    Pinjaman faedah: _____________

    Nombor telefon: ________


    Ibu. Susan Bowman

    ReplyDelete