Friday, August 3, 2018

Sarung Botol Crusye - Crochet Ripple Water Bottle Cover

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Kembali lagi bersiaran ewah.

Sibuk sikit sejak ada anak kecil. Kerja kat opis pun banyak.

Tahniah pada Kerajaan PH menang buat kali pertama. Semoga dalam tempoh 5 tahun bekerja keras la kesemua menteri ya untuk melaksanakan manifesto yang dijanjikan sebelum ini. Janganlah mencapati lagi janji-janji yang dibuat kepada rakyat seperti kerajaan terdahulu. Orang mungkir janji munafik.


Ok. Tempahan masuk non stop. Yang tak bayar pun ada. Tapi takpe la saya halalkan.  Lepas ni kalau ada tempahan saya kena minta orang bayar dahulu la jumlah semuanya. Baru saya start kait. Banyak kali saya kena tipu. Penat saya mengait, pergi cari benang, kemudian poskan. Tak dibayar. Sedih.. tapi Allah dah kata tu bukan rezeki saya.


Ok. Kita tengok gambar ya...






Untuk menempah sarung botol ini, sila whatsapps saya di 0123135194. Harga sarung botol adalah seperti berikut

750   ML RM17
1000 ML RM20
1500 ML RM23
2000 ML RM25

Postage rm8

 Tq pada yang membaca post ini. Semoga hari anda baik-baik sahaja. xoxo

No comments:

Post a Comment