Saturday, May 7, 2016

Harga benang naik lagi

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

Alhamdulillah. Kandungan saya sudah masuk minggu 21 dan saya telah pun disahkan mengalami diabetes. Siap kene cucuk insulin. So far baby membesar dengan baik dan mengikut usia kandungan. Syukur. Walaupun kena cucuk saya redha dan pasrah kerana sesungguhnya Allah sudah mengatur yang terbaik untuk saya, kandungan dan keluarga, Walaupun agak kecewa kerana makan terpaksa dicatu tapi sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui dan sebaik-baik perancang. Kurus la saya mengandung kali ni hehehehe.. 

Ok. Tempahan mengait alhamdulillah,... dan dukacita saya maklumkan bahawa harga benang telah naik lagi. Maka saya terpaksa juga naikkan sedikit harga tempahan., Namun begitu tempahan melebihi dari 2/3/5 ( bergantung pada produk tempahan ) saya akan berikan kos pos percuma.

Antara tempahan yang telah saya siapkan sepanjang minggu lalu.

1) Sarung botol air





Harga

RM20 - 1
RM40 - 2
RM50 - 3
RM65 - 4
RM75 - 5
RM85 - 6

Harga termasuk kos pos sekiranya pembelian melebihi dari satu sarung. Mohon maaf kerana trerpaksa naikkan harga tempahan ekoran harga benang dari supplier telah naik sejak 1April 2016 lalu.


Harga kupiah bergantung pada coraknya.

n











 Tq pada yang membaca post ini. Semoga hari anda baik-baik sahaja. xoxo

No comments:

Post a Comment