Friday, August 28, 2015

Orange Marmalade

Orange Marmalade 05 



Anak dara saya, Aisyah dah pandai tengok cerita korea. Lagipun dia dah  faham bila baca subtitle Bahasa Inggeris. Tak lekang dari Yotube. Tengok  The Return Of Superman la..Minguk la..Sarang la..
Bising ayah dibuatnya. Tapi akhirnya ayah dah terpengaruh tengok .. sebab gelagat budak-budak, kembar tiga, kembar dua, sarang..anak pemain bola legend korea- dua pasang kembar dan seorang anak lelaki dan Jion..tak ingat nama :D. Sesuai la untuk rancangan keluarga. Tiada aksi 18 sx

 “Superman Returns” Gives Reasons for Casting Uhm Tae Woong as Next Superman



Saya pun minat tengok rancangan korea. Drama-drama dorang sedikit unik walaupun asyik tunjuk pasal anak orang kaya mesti pasangan orang miskin..tomboy la.. dan favourite saya The Coffe Prince. Saya tak ingat nama pelakon-pelakonnya. Tapi saya minat gila dengan hero cerita tu. (^_^). Kalau saya bawa myBFF gi buat plastic surgery tukar muka hero aci tak :D


No comments:

Post a Comment