Wednesday, August 26, 2015

Kembali bersiaran - Lego Tissue Cover

Assalamualaikum

Kita merancang, tuhan menentukan. Allah sebaik-baik perancang. Ewah

Minggu lepas saya bz dengan kursus Web Responsive Design. Lembap betul sel-sel otak saya berhubung ya ampuunn. Rata-rata peserta kursus ( semua dari satu pejabat) hebat-hebat belaka. Saya la yang paling slow macam siput. Apa pun usaha tangga  kejayaan.

Saya belajar mengenai CSS, HTML5 dan Bootstrap. Tidak dilupa Javascript dan jQuery. Senak medula oblongata dibuatnya. Alhamdulillah walaupun slow saya berjaya siapkan tugasan yang cikgu bagi. Jangan putus asa. Dongibab, kipidap hahaha

 Ok..sekarang memang free tiada tempahan (T_T). Saya tak betah duduk berdiam diri. Mesti nak mengait. Try buat sarung kotak tisu lego ni. Yaa berhasil berhasil.. Ketik di gambar ya..

Saya pernah kongsikan pattern tersebut sebelum ini. Mohon discroll ya.



No comments:

Post a Comment