Wednesday, March 5, 2014

Agen Affiliate & Agen Dropship EdyBiz

Income Pasif 



Agen dropship membolehkan anda memasarkan produk yang terdapat di EdyBiz menggunakan saluran pemasaran sendiri. Bermaksud anda tidak perlu mewar-warkan link affiliate EdyBiz. Apa yang perlu anda lakukan ialah mengambil semua informasi di ruangan produk detail seperti info produk, ayat promosi, gambar, harga jualan & kos penghantaran.

Apabila ada tempahan, anda hanya perlu buat tempahan di sini dan masukkan alamat pelanggan anda di shipping address. Kami akan hantar produk ke pelanggan anda. Khusus untuk mereka yang sudah menjalankan bisnes online & ingin tambah produk, bolehlah memohon menjadi agen dropship. Sila submit support ticket.

Jika anda nak mudah, sesuai untuk newbies, cukuplah sekadar menjadi agen affiliate, anda boleh gunakan semua link affiliate yang ada di atas, di menu marketing & di produk detail. Hanya perlu sebarkan link tersebut di facebook, blog & website. Ada jualan, maka komisyen akan masuk dalam akaun anda tanpa perlu lakukan proses semakan wang masuk pesanan, bilangan stok yang tinggal & buat tempahan untuk pelanggan.



http://www.edybiz.com/affiliates/natrahnorlin

Klik link untuk maklumat lanjut yer...




**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment