Thursday, February 6, 2014

Kali pertama

 Assalamualaikum

Kali pertama
Despite of flu and fever

Kerusi dapat yang patah rodanya
Bersukur ada lagi 3 roda yang masih berfungsi namun kerusi ni tak seimbang
090915 : rupanya tanda bad omen. cilaka duduk di KKM ni.aku dapat tukar 6/4/2015 syukur.

Skop kerja
Pejabat CIO
tapi masih belum tahu menahu apa yang perlu dibuat

Kalau kat opis lama dulu belum duduk lagi dah ada yang menunggu..
Beza...

Namun aku dah letih di tempat lama..
Berat tanggungjawabnya

Kat sini pagi-pagi lagi dah dengar orang mengata..pasal anak katanya..
Kalau aku..pasal anak..especially anak sakit, menangis kat nursery..mesti ada sebab..jangan sewenangnya buat kesimpulan...pasal anak orang jangan dok usik..cuba la buat pertimbangan dan fahami la..kalau dah kene kat batang idung sendiri...baru ko tau n ko akan sedih kalau orang mengata pasal ko kerap amik cuti pasal anak sakit..kalau boleh, aku yakin kat dunia ni, ramai perempuan nak jadi suri rumah jaga anak sendiri. Bukan semua mampu upah bibik..so jangan berlagak kan...sadis..
 Opis kalau dah ramai perempuan...gini la kan...dah la tempat ni rapat-rapat n sempit, ko bisik la cane sekali pon, orang akan dengar...

Tempat
AKu duduk second last...1 meter ke dinding, jauh gile dari bos..
Kalau dulu di kastam bos bukak pintu je tersengih dah aku..
Partition lagi maha luas..telefon, printer siap ada kabinet besi..
Kat KKM ni..takde semua tu
Kerusi patah, speaker pc kat mana tah..hahahaha...tengok la sampai bila aku dok sini plak..
Kalau boring aku pregnant...amik cuti 6 bulan...yehaaa


**ART IS A PASSION**

5 comments:

  1. iye ke... adoiii kronik nya.. rasa macam ngeri je nak minta transfer... niat dihati tu ada.. tp pengalam berpindah jabatan memang sesuatu yg sukar untuk diramal... ada kalanya OK.. adakalanya KO.. erm.. apa yg penting tawakal... All the best to you dear.. maybe ni pengalaman hari pertama saja.. lepas ni dah Otai..

    ReplyDelete
  2. bertabah lah kawan... nanti2 oklah tu.. biasa la adat kat tempat baru... mana tahu awak nanti lebih cemerlang...

    kuazue.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. tak tahu nak cakap caner lagik..
    tapi kat sini sunyi sepi..tapi baru hari pertama...parking kat sini hazabedah...adoi....abis la kete berpanas berhujan..kene pasang bumbung ekstra kat kete nampak gayanya..
    kalau tak tukar ...boring jugak...dah 11 tahun kan...

    ReplyDelete
  4. 11 tahun.. dah bole pindah masuk arkib :-P

    ReplyDelete
  5. siti noti tau... ye la..arkib...arkib..

    ReplyDelete