Wednesday, February 19, 2014

DOa kita Allah makbulkan

Assalamualaikum

Be careful what your wish for
Korang sedar tak apa yang korang mintak selama ni Allah SWT akan tunaikan..cepat lambat je kan..

Dalam kes aku, aku berazam bila pindah opis baru nanti aku nak jadi pendiam...memang kat opis lama pon aku rasa aku tak cakap banyak mana sangat ( sangat ).. hehehe... N for the time being, aku rasa blog ni je la teman bercakap aku..cakap dalam hati .. gila kritikal n sadis. Bila aku pindah KKM ni...aku rasa aku bukan jadi pendiam..kurang cakap..tapi tak cakap lansung..almost bisu sudah nih...Takde sape aku nak bercerita...takde sape nak mengadu nasib...bisu.. memang bisu..Aku jenis lambat lak nak beramas mesra..Hari ni sib baik bos panggil..so ada la cakap dengan bos. Cepat Allah SWT makbulkan doa aku...dari mintak jadi pendiam ..jadi almost bisu (^_^)

So since aku dah takde sape nak citer..aku nak citer la hal tengahari tadi.Aku terlibat dengan kemalangan kecil..Kat Anjung Cafe..Aku lalu sebelah motor..tau-tau bunyi je..aku berenti kuar n tengok..motor jatuh..termasuk penunggang n pembonceng. Kat E10..time sibuk. Time lunch tadi.. ( T_T). Abis kete aku kemek seket kat pintu belakang... AKu rasa dah lepas tadi....n kalau tengok kecederaan kereta..aku rasa dorang tak lepas naik divider n terundur then jatuh atas kete aku...aku rasa pemandu kereta belakang aku mesti nampak semua..cuma aku tak pasan orang nya. Yang aku tau kete iswara baru tu.. makcik tu kalut-kalut mintak no telefon, tarik pas aku..nak tengok nama bagai. Anak dia pon kalut kater takpe-takper..takde ape pon... Makcik tu lebih ok... Apa pun aku harap takde ape..sebab aku tengok elok je jalan lenggang lenggong..Aku je gigil sekejap..first time terlibat ..aku kan pemandu berhemah... (sangat ).. Dalam dok gigil tu abis sume aku angkat tadi...terer tak terer... motor..makcik tu..anak makcik tu  (penunggang)... Aku gentlewoman..aku bg no tepon sume..

(T_T)



FUh..sekian melaporkan..
kalau takut dilambung ombak jangan berumah di tepi pantai

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment