Wednesday, November 13, 2013

Colourful Beanie

Assalamualaikum

Haa... sibuk la keje dua tiga hari ni
Kastam kan nak revamp sistem lama...
Aku terpilih pulak masuk team tu.. n mungkin permohonan pertukaran aku ke jabatan lain pon akan dibatalkan... (T_T) ..pencen kat kastam la kot..

Masalah aku ni nak keje lebih/diluar waktu pejabat memang la payah..
Aku takde sape-sape nak uruskan anak-anak..sian kat anak-anak...
Sampai bila nak tolak kan ... harap masuk team baru ni bos pon paham la..

Ok enough la citer pasal keje yang tak abis-abis nih
 Aku kaitkan untuk kawan nih


Haa..korang nak order belang-belang ni jugak..bole pm 0196925074.. request aje nak kombinasi warna apa...bagi size kepala sekali yer... rm25 satu..order lebih dari 3 kos pos PERCUMA

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment