Friday, October 18, 2013

Shaklee - Cantik + Sihat dan dapat duit

Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera

Fenomena Shaklee melanda.
Kalau tengok kat FB rata-rata mesti ada iklan Shaklee.
Aku join Shaklee bulan Mei 2013 ..masa tu tak havoc cam sekarang.
Masa join tiap-tiap bulan mesti dapat at least RM100++ ..
Alhamdulillah...

Aku amalkan suplimen kulit + detoks + slimming ( B, C, ESP, E, Alfafa + Herblax + Lecithin ).
Nak sehat n sebab aku ada resdung jugak. Amik sume yang basic..n jadi ahli sebab nak harga murah la.. Kat kawan-kawan yang nak beli pon aku bagi harga ahli jer. .. Just top up RM10 untuk kos pos sebab aku order tru phone.. Pergi amik sendiri kat Subang Empire tu parking punya la susah... malas!

So far aku amik produk Shaklee ni memang serasi la dengan aku.. Aku serasi dengan produk murah je rupanya. Alhamdulillah jimat duit . Produk-produk tadi tahan sampai 4 bulan ++.. sebab sume kene amik sebiji sehari je, kecuali Alfafa + Herblax + Lecithin... tapi memang ekonomi gila..

So far kulit aku tak kering...n masalah gatal-gatal kulit makin kurang..kalau tak gatallll jer.. aku kene amik ubat klinik yang mengantuk tu. Dah amalkan Shaklee nih...gatal tu ada lagi..cuma bila aku nak period n bila aku stress. Hehehe...kene banyak istigfar nak bagi kurang stress....Tumit merekah pon dah takde... kalau tak mengelupas pecah teruk ...geli tengok kaki sendiri. Kulit muka n resdung pon alhamdulillah...nampak sangat aku ni kurang vitamin...kene amik suplimen dan aku bersyukur Allah bukak pintu hati aku beli Shaklee ..harga puluh2 jer..kalau ratus pon ESP ..itupon RM121 kalau harga ahli tahan 2 bulan ++ bergantung pada pengambilan..aku amik satu scoop je pagi ...tapi kulit tetap jadi cantik...akak sukaa!!


Aku yang jadi minat ni..sebab kezen aku amik..Muka dia jerawat teruk..dia start amik set berpantang Shaklee.. masa tu aku ingat harga Shaklee ni mahal... rupanya tak..malah ekonomi..4 bulan sekali baru kene beli...haaa..mana ada produk gitu.. Muka dia cantik..licin..masalah jerawat takde..parut pon takde..Kezen aku ni stok jerawat batu jerawat pasir tau kat muka...pantang silap makan..mesti naik mencanak2..sekarang...takde lagi masalah jerawat haa..stok susu pon banyak...best kan..

Jadi ahli shaklee pon bukan mahal..RM65. + RM10 ( pos)..dah dapat harga ahli...sekarang lagi senang..sume ble online je... nak order..daftar ahli..check pv.. Paham je la kalau kol jenuh..engaged je sokmo..produk hot kan...

Kalau korang minat nak tengok pasal Shaklee ni korang ble view blog aku satu lagi Shaklee Putrajaya ..dan fb pon sama SHAKLEE PUTRAJAYA . Nak jadi ahli jangan segan-segan.. hehehe

Peace

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment