Thursday, September 26, 2013

Harga RON 95 bakal naik lagi

Salam

Tengok suratkhabar hari nih
Minyak RON95 bakal naik...
Hmmm..naik beskal gi kerja lepas nih...

Angin betul la..
Aku pun tak suka nak marah2

Pagi2 datang kerja..aim nak cari parking..pusing..pusing..pusingg.... takde..
Nak blok pon takde space...

Akhirnya pergi la letak kat tempat yang bayar...terpaksa....terpaksa...terpaksaa
Bukan sebab aku banyak duit ( amin ).. terpaksa....
Sebelum ni aku park blok kat satu area nih...ada la kawan aku nampak sorang hamba Allah ni tolak kete aku dengan keta dia...cukup sebulan rebehhh bumper...

Bila aku SMS orang tu jawapan dia ialah  " Kalau calar sila buat report pada admin " best kan ayat dia..

Mode : Sedih jadi kuli..sedih jadi rakyat biasa


**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment