Tuesday, September 17, 2013

Alhamdulillah --- Tesis Siap - Part Akhir

Salam

Alhamdulillah. Syukur ke hadrat ilahi...

Aku dah berjaya hantar tesis pada 5 September 2013



Haa... tu dia...lega dah rasa..sume batu besar kepala ada duduk dah hilang...serta merta...hik hik...syukur pada Allah SWT..walaupun banyak onak dan duri ...liku-liku..semua telah berjaya di harungi...

Terima kasih pada kawan2 aku masa belajar... Sahdeli ..tolong aku paham2 kan coding2 java script ...n especially pada Nina dan Wawa..korang memang kawan aku sampai mati...banyak kita dah harung 6 semester bersama-sama..dari perut Nina kempis...sampai la perut dia kembung sket dah akhir nih..hahaha..perut aku memang kembung dari sem 1..perut Wawa so far menten lagik.. jangan marah eh korang..

Terima kasih juga pada lecturer2...penyelia projek aku yang ohsem..semoga murah rezeki dan cepat dapat anak...dan juga pemeriksa aku ...result aku tak kuar lagi..maybe this week..aku akan share kan result aku nanti.. aku tak penah dapat dean list pon.. Untuk program eksekutif BIT ni 3.75 baru dapat dean list... erm..result aku 3.67 je paling tinggi tu pon masa sem pendek hahahah... budak kelas aku sume dahsyat2... aku je paling ngek kot..apapun..aku dah berjaya la kiranya tamat pengajian ( aku dah check website kewangan ukm tadi ) ..pasni bayar utang JPA je la..insya allah dapat pengurangan 25% je bayor..dah hutang kene bayor yer adik2..jgn sibuk nak mansuh plak....

Dah akhir sekali buat suami terchenta dan anak2 gumuk ibu..yang memahami nak2 bila kekadang ibu jadi cookie monster..jadi hulk...hehehe...Tuhan je tahu ....n korang pon tahu...degree ni untuk korang jugak..nanti masa konvo kita tangkap gambo studio :D


Looking forward nak sambung master...ke nak beranak dulu...master..beranak..master...beranak.... heheheh


adios

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment