Wednesday, April 17, 2013

Masih ada yang berhati mulia

Salam

Dalam dunia ni ada dua jenis manusia...jahat dan baik
Yang baik hatinya mulia
Yang jahat pasti dan sudah tentu busuk hatinya

Sem akhir..tesis dan projek..
Aku nama je programmer..tapi aku takde pengalaman lansung bangunkan sistem...
Ye...11 tahun dah aku keje kat department IT...
Setakat gi kelas,latihan, kursus ader ler..tapi tak penah dipraktikkan setakat ini

So menjadi cabaran bagi aku di akhir waktu ini..
Pening dan tak tido malam dibuatnya..

Malam tadi lepas kelas...
Ada seorang hamba Allah  ni merangkap rakan sekelas..
Menghulurkan bantuan...
Maha suci Allah SWT...doaku dimakbulkan melalui sahabatku..sujud syukur. Alhamdulillah
Rasa lega sikit



**ART IS A PASSION**

2 comments:

  1. alhamdulillah...bersangka baik..pasti ada ganjaran nyer...Good Luck ya!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah
    tu la ..
    saya akan sentiasa bersangka baik dengan sesiapa..
    aminn

    tq sis :D

    ReplyDelete