Wednesday, April 3, 2013

Kelas pertama bermula untuk yang terakhir

Salam

Alhamdulillah... kelas pertama untuk semester 8 yakni yang terakhir bermula semalam 3 April 2013..
Kelas pertama dengan subjek Teori Sains Komputer  - Dr Jauzaidin..pening lagi dari subjek Compiler - Teori Asas Komputer yang dipelajari masa semester 4.

Alhamdulillah
Awal aku sampai ke kelas semalam. Semangat  dan azam baru...
Semester 7 aku malas sesangat.. Sibuk dengan bende lain pon ada.. Padan muka sendiri ..nasib baik tak gagal.. Allah masih sayangkan aku..

Ni la salah sendiri..selalu sangat fikirkan perasaan orang lain..kasihankan sangat orang lain...dok fikir apa orang kata kat kita...semua tu bullshit kan..

Banyak dah ilmu lain aku belajar tahun nih...bukan ilmu ghaib yer..Mudah mudahan dengan ilmu-ilmu baru ini aku berjaya memantapkan diri..di samping menjadi hamba Mu Ya Allah..aku selalu alpa...

Ok..last but not least....

Projek cuti semester

BABY GIFT SET RM35 INCLUDING POSTAGE



**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment