Monday, March 18, 2013

Repeat Order : Kupiah Untuk Anak Teruna

Salam

Sudah pertengahan bulan Mac....cepat benar masa berlalu
Habis sahaja peperiksaan akhir 3 Mac 2013 ..paper algoritma ....berpeluh-peluh jawab soalan exam...tak cukup masa 2 jam untuk jawab 6 soalan yang banyak sub soalan ...penyelesaian jawapan pon kene tulis panjanggggg sangat...nanti tak dapat markah...dah tak sempat nak garis2 guna pembaris..sume dah freelance hahahahah

Ok..2 hari selepas itu..aku dapat khabar buruk. Anak teruna kawan aku..baru 7 bulan meninggal di rumah pengasuh. Tersedak susu... ralat...geram....kesian kat classmate aku tuh..tiap2 malam Hadif dibawa ke kelas...menunggu ibunya abis kelas..acapkali kedengaran suara Hadif yang masih menyusu badan...lapar...berlari la kawan aku ni turun untuk susukan Hadif... tak panjang umur Hadif dek kecuaian pengasuh .. Memang tu sudah ketentuan Allah SWT...semoga Hadif dapat keadilan...
 Al Fatihah


Berbalik pada tajuk post...
Kawan aku masa sekolah RPS dulu..Mona..
Order lagi kupiah untuk anak bujangnya untuk dipakai  masa ke sekolah agama..
Alhamdulillah ...suka dia dengan hasil keras tangan aku



Cuti semester aku berbaki lebih kurang 2 minggu lagi..
23, 24 Mac ni aku akan berada di Hotel Ancasa Pudu.. Ada seminar Reinventing You..
Erm RM1288 aku terbayar untuk seminar nih..harapnya berbaloi..Depends pada aku la kan

27 Mac aku akan berangkat pulang ke Kelantan..Adik ipar nak bertunang ..
Kemain seronok lagik BFF aku tu nak balik kampung... aku pon terpaksa suka la balik..demi dia..
Semangat gila pak mertua aku renovate rumah..siap suh kami belikan cat...dulu masa aku kawen dengan BFF aku.. Allah je tahu bagaimana keadaan rumah tu..nak buat caner..rezeki aku cam tu je ..memang sentiasa dapat yang teruk2 dulu...sian kat aku...






**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment