Tuesday, February 5, 2013

Finale exam 7th Semester

Salam Masa berlalu begitu pantas.. ITs 5th February already...baru berkesempatan nak update blog..wake up Natrah..wake up... dushhhh!! Allah SWT je tahu betapa sibuk nya aku .. Bulan Januari 2013...tiap-tiap minggu penuh dengan aktiviti.. dengan aktiviti UKM...dengan aktiviti aku sendiri ( Pat.H) Ok..kita citer satu-satu Mula-mula kita citer pasal Nuraisyah Mirza Ye.. dah masuk darjah satu anak ibu nih. Satu-satunya anak dara aku. Kemain excited lagi.Kejap je dah 7 tahun...


15 Januari 2013 Projek akhir untuk subjek Pembangunan Insaniah.
Projek ni start masa aku sem 3 lagi.. Masa tu group kami pilih untuk buat program di Rumah Orang Tua , Seremban Seterusnya tanam pokok je kat Paya Indah Wetland, Dengkil. Dan akhir sekali , penutup.. program bersama anak-anak di Rumah Amal Asnaf Al Barakh, Olak Lempit , Banting.

Tangkap gambar dulu dengan kawan-kawan seperjuangan..dari sem 1 sampai la sem 7 memang kami satu group je...senang..memahami...kalau merajuk pon..kita pujuk ati sendiri yer...

Setiap dari kami diberi adik angkat. Aku dapat adik angkat umur 14 tahun. Putih mulus orangnya . Qudratunaini Firmansyah namanya.


Aku memang tak cukup tidor sejak sebelum 15 Januari nih ( tapi mata aku memang kuyu je cukup tidur ke tak cukup ke memang takat tu je boleh bukak huhu )..

Memandangkan aku ni ajk publisiti keroje aku siap kan pas tu...sampai kul 3 pagi ko aku dok gunting menatang tu...pastu kul 5 dah bangun nak siap-siap ke program ni pulak...sehari suntuk kat UKM tu..pendek kata pergi gelap..balik pon gelap.. Siap mandi kat sana..aku ni kalau panas-panas takut migrain..mandi la bulat-bulat kat sana..huhu...Nak dijadikan citer..kene jadi fasilitator masa slot Treasure Hunt...Ke hulu ke hilir macam lumba Amazing Race..Adik-adik group aku..Kumpulan Kerengga..dorang memang energetic and excited..budak-budak muda kan..bergolek-golek berguling jatuh nak gi cari clue..n selamba je cakap...sori kak...kasut baru..tu yang jatuh ...hik hik...lantak la ko la dik..jangan patah riuk sudah..

 Minggu berikutnya..aku gatal gi join plak pat.H. Apa itu pat.H..Kalau semua orang dok sibuk pergi progam motivasi Dr Azizan..aku pergi program Inspirasi Encik Zaid Masagos..Dia ni millionaire Singapura..So takde pangkat datuk/dato'... Aku rasa kalau dok mesia lama dah dapat..Orangnya muda lagi...dah jadi jutawan. Aku bawa Kie pergi sekali..saja nak bagi dia terbuka minda...cuci otak...n lihat satu benda berbeza... Siap nanges Kie..huhu...haaa sampai nangis gi pat.H nih.. orang lelaki yang muka ganaz cam Kie pon boleh nanges.. Aku pon nak nanges..tapi aku control..aku tak suka nanges depan orang...time dekat-dekat nak nanges tu..aku tarik napas dalam-dalam....sedut balik air mata , hingus sume hahahaa.


Ni la En Zaid nih.. lepas ni jumpa dia lagi untuk program RU : Re inventing U pulak...Kami pergi laki bini jugak...Ilmu-ilmu gini tak dapat kat U...

LUpa lagi...semalam aku dah start final exam sem 7 : Sistem Cerdas TS2023...
Payah...payah... ke laut.. T___T
17 Feb ni paper MIS pulak.... till then

 P/S: Dalam duk sibuk-sibuk ada dua dah tempahan crochet N Kalau sapa nak beli produk-produk Unicity, bole order kat aku.. ni barang baik....nak jadi pengedar pon dialu-alukan

 FB : STOKIS UNICITY PUTRAJAYA 0196925074

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment