Wednesday, November 21, 2012

Alhamdulillah... aku diuji lagi




Salam...




Alhamdulillah, anak dara yang seorang ni makin sihat, tetapi hari Ahad lalu terseliuh kaki kanannya pula. Gara-gara nak bergayut..perasan kurus ..


20/11/2012
Semalam pergi ke Hospital Putrajaya untuk buat checkup susulan operation Nuraisyah Mirza.Temujanji pukul 9 pagi, jadi kami sekeluarga datang ke hospital dalam pukul 8.30.  Masya allah ramainya umat manusia...beratur dalam 10 minit dapat nombor untuk pendaftaran . Tu dia.....nombornya ialah 3331.. Punya la lama tunggu, naik cramp buah pinggang. Pukul 12.30 baru nombor dipanggil untuk pendaftaran. Tunggu lagi untuk jumpa pakar. 15 minit sebelum pukul 1, baru dipanggil. 5 minit je doktor check.. Sangat-sangat tidak berbaloi. Next appointment adalah pada 26 Januari 2013. Ingat nak time off kejap jer..since dah lebih 4 jam aku berkampung kat spital tu..aku call bos..EL

So petang amik kesempatan servis kereta. Major service katanya...terbang rm 268

21/11/2013
Pagi nak gi kerja,hati berbunga-bunga , naik kereta sedap je rasa, kereta baru service kekdahnya..
Nak dekat sampai kat umah pengasuh , keletuk bunyi clutch cable putuih rupanya. Bagi double signal, terus kol husband. Husband pulak banyak tanya.Tanya kalahkan polis/wartawan dan yang sewaktu dengannya...Pingsan aku nak jawab ..last-last ni je jawapan aku..bang datang la kat tepi jalan presint 8 ni kat bus stop. Aku kuar dari kereta tolak kereta sorang-sorang ke tepi jalan. Sib baik dah minum Bios Life Energy. Call je la mana-mana nak suh tow kereta ke pusat servis.. Tunggu je la sampai sekarang... Kereta tak siap lagi sampai sekarang..esok la kot...belum tentu...




**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment