Tuesday, August 14, 2012

Snogurt


 

Salam..

Hari-hari boleh update blog dengan senang hati..
IDea pon mencurah-curah nak citer


Malam tadi dah start kelas untuk short sem... Yer jangan tak percaya .. Exam abis 12/8/12 , 13/8/12 dah start kelas untuk semester baru. Short sem ni ada dua subjek jer.. HUbungan Etnik dan English Communication Work Place II.

Tergopoh gapah berbuka semalam, kul 8.30 baru sampai kelas... Ngantuk usah cakap la kan. Walaupun suara Dr Atiqah tu boleh tahan nyaring n kuat, aku rasa macam dia nyanyi lagu tidur.Heheheheh...

Abis je kelas, aku , nina n wawa n kak zehan gi menambahkan kalori makan frozen yogurt.
( yogurt bole kuruskan badan - tiap- tiap malam ble makan lepas ni )

Bagi aku yang kali pertama makan frozen yogurt ( agak peghak dan jakun di situ) aku bubuh je la apa yang nampak colorful hehehe..bantai je la kan. Lepas ni boleh bawak anak-anak pulak. Student tua  macam aku ni boleh dapat diskaun lagi 15 % .

Kawan-kawan yang dah makan tutti frutti cakap yang rasanya lebih kurang ajer. Cuma awas2(toping - kering n basah ) nya lagi banyak aka variety dari snogurt ( semalam pon aku dah tak reti nak bubuh aper, sikit pon dah rambang mata ). Default flavour yogurt tu vanilla n chocolate. Semalam ada kiwi n mango peach. Aku amik chocolate n kiwi ( masam ya rabbi ). Kenyit-kenyit mata makan heheheh...sib baik mata kecik...so tak obvious sangat hahahahahah

Tengok gambar yer yang anak panah kaler kuning tu ( aku bubuh yang kering je topping - strawberry n chocolate chip + jelly ). Ble la korang lawat snogurt punya web. Ada macam-macam info including pada sape2 yang berminat nak jadi business partner :D

Note : Perasan jadi duta snogurt :D

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment