Thursday, May 10, 2012

Makeover - Kelas Make Up bersama MUA Fareha Ahmad


Assalamualaikum

Kawan - kawan, Umur dah capai 32 tahun ..baru saya dapat join kelas nih.. ( salah satu mende yang saya nak belajar ) Kelas mekap..hehehe Saya memang minat dengan seni... ( mekap pon salah satu cabang seni kan.. )

 So bulan Mac ( 9 Mac 2012 ) aritu ( dengan suara takde nye ) saya berjaya join kelas mekap ni. Buat kat opis je atas inisiatif kawan opis nih . Saya pon join je la dengan rm80 sahaja.

Gambar sekitar kelas sesi menenyeh 

 

 Sebelum ( malu )


Selepas (malu -- mekap sendiri ni..kening pon tak cukur....jgn tanya kenapa mata saya kecik yer....sejak azali hehehehe)



Lepas kelas bergamba dengan cikgu ( yg depan sekalik ) . Bos saya pon join sekalik tau.... hehehe





 Sapa2 yang berminat boleh cuba dapatkan khidmat   MUA Fareha Rahmat ( fb )  

ATAU

 boleh lawat blog http://farehazone.blogspot.com/ 

 atau

terus hubungi beliau di talian 019-3944695 



Prektis bila stress  ( jangan marah )


**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment