Saturday, April 21, 2012

Gambar Tunang Ustaz Don - Husna Mohd Zain

Gambar Tunang Ustaz Don Daniyal

Antara Ustaz yang semakin popular dengan rancangannya 30 Minit bersama Ustaz Don yang semakin mendapat tempat di hati penonton.

Malah tunang Ustaz Don juga terkena tempias popularitinya. Ramai yang tercari-cari siapakah gerangan gadis yang berjaya mengikat Ustaz Don Daniyal dalam ikatan pertunangan . Dan ramai juga yang menyuarakan rasa kecewa bila tahu Ustaz sudah bertunang.

Tak pasti pulak la kan sama ada tunangnya sedar atau tidak akan situasi dimana ramai yang ingin tahu siapakah gerangan tunang ustaz.

Rasanya kalau tunang Ustaz Don ni tahu mesti terkejut dan tak sangka sampai macam tu sekali mereka-mereka yang minat dengan Ustaz ambil tahu hal peribadi Ustaz. Dah gaya "Retis" pulak kan, sampai hal bertunang dengan sapa pun orang nak tahu.


Siapa Tunang Ustaz Don Daniyal?



Khabarnya tunang Ustaz Don Daniyal Don Biyajid ni bernama Husna Zahry Rafie (correct me if i'm wrong) . Merupakan pelajar perubatan yang sedang belajar dalam jurusan perubatan di Universiti Kaherah, Mesir.

Kat bawah ni gambar sewaktu majlis pertunangan Ustaz Don dan tunangnya tu.
Tunang Ustaz Don Daniyal
Nampak manis tunang Ustaz Don ni kan?

Dipetik dari http://www.anamarzablog.com/2012/04/gambar-tunang-ustaz-don-daniyal.html
**ART IS A PASSION**

2 comments:

  1. yg bertudung hitaamm itu kah??
    hihihi....

    ReplyDelete
  2. yg tudung hitam not available at this moment.... :D

    ReplyDelete