Monday, September 26, 2011

Ralat : http://natrahnorlin.blogspot.com/2011/09/masuk-islam-kerana-al-quran-part-1.html

Assalamualaikum

Sesungguhnya yang baik itu dari Allah SWT dan yang buruk itu datang dari saya sendiri. Saya hanya hamba Allah yang serba kekurangan dan tidak sempurna.

Maha Suci Allah perkongsian saya mengenai Jacques Cousteau telah merungkai satu penemuan yang tidak terduga. Terima kasih tidak terhingga pada saudara/saudari yang telah memberikan link ini yang membuktikan mendiang tidak pernah memeluk Islam.

Petikan dari biliografi yang menyatakan mendiang tidak pernah memeluk Islam.

Death

Jacques-Yves Cousteau died on 25 June 1997 in Paris, aged 87. Despite persistent rumors, encouraged by some Islamic publications and websites, Cousteau did not convert to Islam, and when he died he was buried in a Roman Catholic Christian funeral.[14] He was buried in the family vault at Saint-André-de-Cubzac in France. An homage was paid to him by the city by the inauguration of a "rue du Commandant Cousteau", a street which runs out to his native house, where a commemorative plaque was affixed.

Saya mohon maaf kerana berkongsi sesuatu tanpa memeriksanya terlebih dahulu. Post2 yang akan datang terlebih dahulu akan disemak dan dibuktikan berita tersebut benar. Wallahualam.



**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment