Thursday, September 22, 2011

Macam mana badan saya boleh susut

Salam

Nak berkongsi tip la kononnya..

Berat saya pada 9/5/2011 ialah 87 kg. Saya terus cuba bersenam dengan bertemankan Jillian Michael sebagai jurulatih peribadi. Beli cd workout beliau dengan harga rm19.90 : 30 days shredded ..




Bersenam sampai sakit lutut. Risau saya penyakit lain pula yang datang.Agaknya sebab berat saya terlampau ringan :D. Alhamdulillah sekarang sakit lutut tu dah hilang.. :D. Sehinggala entri ini ditulis... berat saya ialah 81.3 kg. Saya perlu menurunkan lagik 26.3 kg untuk mendapatkan berat ideal. Lansing dan lentik. From fat to fit :D


Betul la. Banyak mana pun senaman yang kita buat, yang paling penting ialah apa yang kita makan. Banyak majalah2,web2 ,blog2 peribadi telah saya rujuk. Akhirnya berat badan saya turun juga. Saya risau juga sekiranya berat badan saya tidak menunjukkan sebarang perubahan kerana saya mengambil pil perancang. Kesimpulannya pil perancang yang saya ambil tidak menyebabkan kegemukan. Saya sendiri yang makan macam hantu raya :D. Kena selalu makan makanan sihat...



Healthy Food


Dengan turunnya berat badan ini, saya berazam untuk turunkan lagi supaya bulan Februari nanti saya dapat bergaya sakan masa kenduri sepupu saya huhu... Nak tengok gambar?? Tunggu dah lentik nanti baru saya letak gambar sebelum dan selepas . Doakan saya ya!!

**ART IS A PASSION**

No comments:

Post a Comment