Friday, June 13, 2008

First Day Writing A Blog

Assalamualaikum...

He he...aku dah buat blog...selalu tulis blog dalam friendster je..tapi asyik error...mencik aku..saja je...bila ada masa terluang..bole la tulis luahan hati...Pagi ni kunun masa terluang..tapi aku tak gi meeting sebenarnya...malas ar..aku paling tak suka gi meeting..keje cam aku dok nganga je dalam meeting..mata sakit lak nih..ketumbit...tahun ni je lebih 10 kali kene ketumbit...aku tak intai sapa2...hu hu hu

he he aku dah pandai la sket2 mengait...samada guna 1 atau 2 jarum..buat masa ni aku buat projek guna jarum 1..ataupon krusye nama saintifiknya..aku letak gambo eh..sekarang tengah gila buat kasut bb untuk kawan2 aku yg tengah pegnan ....ada satu set mitten n booty dah buat untuk intan..baru je besalin minggu lepas...aku tak berkesempatan tengok anak dia lagik...sekarang ni tengah buat untuk kak mar...sape2 nak order bole ar...


he he ni le hasilnya....tapi material yang aku guna ni localnya..aku dah jumpa kedai satu-satunya kedai kat kl yang jual macam2 jenis benang..tapi regenya paling mahal rm50 satu buku benang tu..yang local rm1.50 je..mahal betol..import le katakan..jarum pon dari saiz sekecil-kecilnya dan sebesar-besar bapak pon ada...aku kene kumpul duit nih nak beli benang..nak kait
sweater...badan tak kecik cam aku ni mau lebih 10 buku...ekekek...beli siap lagik murah..ahaks..


No comments:

Post a Comment